Nazwa podmiotu publicznego: Zakład Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz

Status pod względem zgodności z ustawą: zgodna

Powody wyłączenia i nieprawidłowości:
  • Poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
  • ...


Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu: http://stronka.pl

Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2022-03-15

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-08-29

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-08-29

Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Piotr Jerzewski

Deklarację sporządzono na podstawie: wlasna

Nazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Logonet ul. Piotrowska

Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Piotr Jerzewski

Adres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: piotr.jerzewski@zoz.grudziadz.com

Numer telefonu do osoby kontaktowej: 56 46 555 27

Opis procedury wnioskowo-skargowej:

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.



Dostępność architektoniczna:

Podmiot prowadzi swoją działalność w trzech wolnostojących obiektach ośrodków zdrowia. Wszystkie obiekty mają zapewnione miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane w pobliżu wejść głównych do budynków.

Budynki ośrodków zdrowia dysponują rozwiązaniami technicznymi (platforma pionowa w ośrodku zdrowia w Małym Rudniku) oraz architektonicznymi (podjazdy w ośrodkach zdrowia w Mokrem i Piaskach) umożliwiającymi dostęp do obiektów osobom ze szczególnymi potrzebami.

Podmiot zastosował w budynkach rozwiązania architektoniczne i środki techniczne, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, w tym do łazienek i toalet, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.

Podmiot informuje o braku możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i online.

Podmiot dopuszcza wstęp do budynków osobie korzystającej z psa asystującego.



Aplikacje mobilne:

Ministerstwo Cyfryzacji udostępnia następujące aplikacje mobilne: mObywatel w wersji dla systemu Android mObywatel w wersji dla systemu iOS. Nazwy aplikacji są linkami prowadzącymi do miejsca, z którego można pobrać aplikację, na przykład do sklepu z aplikacjami. Poza wspomnianymi wymaganiami Deklaracja Dostępności może zawierać również inne elementy i informacje, które mogą być użyteczne pod kątem zapewnienia i informowania o dostępności. Takie elementy mogą być dodane do Deklaracji wedle uznania.



Dodatkowe informacje: